۱۳۹۰ اردیبهشت ۱, پنجشنبه

چیز های خوب ، چیز های خوب بیشتری به دنبال خودشان می آورند . چند وقتی است که از طریق گودر با کانال پیش خوان کتاب در youtube که در نشر چشمه فیلمبرداری می شود آشنا شده ام ، به نظرم کار محشریست ، خوب یا بد آدم یاد می گیرد خلاء ناشی از نداشته هایش را پر کند ،  چرا؟! چون امروز داشتم به نسیم فکر می کردم ، بخش عظیمی از شخصیتم را او رقم زده است ، از 12 ، 13 سالگی کتاب هایی را که مناسب می دید به من می داد که بخوانم ، اسکارلت ، زن بر سریر قدرت ، خرمگس ، ربکا ، جین ایر ، بلندی های بادگیر ، ... بهار وقت نمایشگاه کتاب که می شد بدون شک برنامه مان به راه بود ، نسیم همیشه چیز تازه ای به من یاد می داد ، ازدواج که کرد و رفت پایه ی تمام برنامه های من هم رفت ، الان چند وقت است که می خواهم بروم نشر چشمه ، کافه پراگ ، ... همش دلم می خواهد یک آدم پایه ی خوب باشد ،. این شد که خلاء ناشی از این احساس را با تماشای پیش خوان کتاب پر می کنم ، خدا را چه دیدید شاید یک آدم پایه و کتاب خوان هم پیدا شد با هم رفتیم نشر چشمه !
 
افراد آنلايند کنترک hit counter