۱۳۹۵ خرداد ۸, شنبه

اینی که بعضی وقتا میگن که مثلا دارم سعی میکنم که فلان کنم دارم سعی میکنم فلان رفتارمو عوض کنم فلان کارو انجام بدم ، من هیچ وقت این کارو نکردم ، یعنی مثلا یاد بگیرم که با فلان مدل آدما فلان طور رفتار کنم یا وقتی دچار فلان حالت میشم با خودم مبارزه کنم که جلوش وایسم یا هیچ وقت نخواستم از شنبه شروع کنم به فلان کار ، شاید چون بدون این که متوجه باشم فکر میکنم که از آدم همون رفتارهایی که لازمه به موقع سر میزنه و لازم نیست با رفتارای مصنوعی شخصیتمو بهم میریزم ، یعنی فکر میکنم اگر کسی رفتاراشو دست کاری میکنه یه آدم طبیعی نیست ، ولی چند وقته مغزم کیلید کرده که به امتحانش می ارزه دیگه سن امتحان نکردن و طبیعی ادامه دادن گذشته وقتشه که تا قبل مردنم :)))) یه سری چیزا رو امتحان کنم رفتارامو عجیب غریب کنم ببینم اینایی که میگن سعی میکنم فلان باشم یعنی چی :))) گرچه از آدمای مصنوعی متنفرم و میترسم نتونم ریست فکتوری کنم خودمو بعدش.
 
افراد آنلايند کنترک hit counter