۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

اندر مزخرفات فیلان ...

این فرنگی ها که می گویند Home sweet Home الکی نیست ، گرچه خانه ی برادر آدم دست کمی از خانه ی خود آدم ندارد اما دیگر این طور نیست که هر غِلَطی(به کسر غ و فتح لام ) می خواهی بکنی مثلا حتی اگر لپ تاپت را در توالت هم باز کنی اینترنت داشته باشی و برای هر لحظه ات بتوانی یک چیزی جور کنی امروز که بازگشتم به دهاتمان اول بر اثر 800 میلی گرم ایپوبروفن + 800 میلی گرم ارگوتامین سی (البته تنها آمار یک روز است یعنی در این ماه اگر حداقل 5 بار سردرد گرفته باشم می شود به عبارتی 4 گرم ایپوبروفن و 4 گرم ارگوتامین سی ) به مدت فیلان ساعت در خواب عمیق سیر نمودم و بسیار چسبید و حتی خواب دبدم که مجلات اسپکترامم آمده که ظهر محمد گفت که مجلاتت آمده و من بسیار خوشحال شدم که باری دیگر رویای صادقه دیدم و بعد محمد گفت که نیلوفر این قدر نخواب من گفتم به خاطر قرصهاست بعد گفت اینقدر همین طوری ایپوبروفن نخور که من در اینترنت خوانده ام خطر حمله ی قلبی را بالا می برد اما او نمی داند من چه استرسی داشتم وقتی نیم ساعت قبل از امتحان معماری کامپیوتر میگرنم شروع شد و من قاط زده حیران و سرگردان دست به دامان پاک ایپوبروفن شدم... این جنیفر کانلی توی دارک واتر یک سکانس نشان می دهد بعد از 48 ساعت خواب به خاطر مسکن های میگرن بیدار شده دروغ نمی گه ... این میگرن پدرسوخته تنها رقیب دوران زندگانی من است ... اما خوب حالش را می گیریم هاهاهاها ...

 
افراد آنلايند کنترک hit counter