۱۳۹۳ شهریور ۲۴, دوشنبه

کلا کاش همون چند نفری هم که الکی میگن از پاییز خوششون میاد نظرشون تغییر کنه ، کلا مثلا شما فکر کردی من میشونم کسی غیر از خودم بین دور و اطرافیام آرکتیک مانکیز یا کزبین گوش کنه من خوشحال میشم ؟ نه والا به این قبله خیلی هم ناراحت میشم ، دروغ چرا ! ناراحت که چه عرض کنم ، غصه ام میشه اصلا ، یه سری چیزا هستن که هر کسی نباید دوسشون داشته باشه  ، پاییز یه سکوتی توش هست که ازش خوشم میاد ، نظر دیگران هم برام اهمیت نداره کلا کاش همه از پاییز بدشون بیاد اصلا ، خیلی هم بهتر ، به قول یارو همینا به همونا میان ، که بهتره همه شون برن به درک ، کلا من از هر چی خوشم میاد دیگران بهتره که ازون خوششون نیاد خیلی هم استقبال می کنم ازین قضیه اتفاقا . کاش صفحه اول لست اف ام که مینویسه فلان میلیون به بند مورد علاقه ات گوش میدن ، خالی بندی باشه ، همه رُبُت باشن .
 
افراد آنلايند کنترک hit counter