۱۳۹۳ شهریور ۲۶, چهارشنبه

چهار پنجتا ایمیل یاهو دارم این چند وقت که علاقه خاصی به پاک کردن پیدا کردم نشستم بازشون کردم همه فلان هزارتا توی اینباکسشون بود اسپمرا رو پیدا کردم دیلیت کردم کلا پاک سازی کردم بعد داشتم فکر می کردم چرا همون موقع که بچه بودم و شعورم نمی کشیدم از یاهو خوشم نمیومد همون صفحه ی سفید و ساده ی گوگل رو ترجیح میدم اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که دلم نمی خواد چیزی رو که علاقه ای به دونستنش ندارم بدونم یا ببینم صفحه اول یاهو مجبورت می کنه خبرا رو ببینی شلوغ پلوغ رو اعصاب ولی گوگل همیشه یه نظم خوبی داره چه ازون گوگل ریدرش که اومده بود نظم بده به اطلاعات مورد علاقه ات چه صفحه اول گوگل که تر و تمیز و شیکه کلا فیلما و سریالا و کتابایی هم که به زور میخوان یه روند آن نرمال رو نمایش بدن رو اعصابمن ، اون چیزی که باید کسی بره دنبالش میره دیگه فرو کردن تو چشم و چال نداره که .
 
افراد آنلايند کنترک hit counter